Jak spalić tłuszcz nie chodząc na siłownie?

Shares
Read Carefully

Spalanie tłuszczu, po za siłownią

Dość często od osób które chcą zacząć coś ze sobą robić można usłyszeć : „ musze zapisać się na siłownię”. W tym artykule chcielibyśmy zaproponować pare alternatyw które mogą nam pomóc w redukcji tkanki tłuszczowej. Owszem siłownia jest świetnym miejscem które pomoże nam uzyskać wymarzoną sylwetkę, ale po co zmuszać się konkretnie do ćwiczenia na siłowni szczególnie w piękną pogodę.

Po pierwsze do osób które zapisują się na siłownie aby korzystać tylko i wyłącznie z bieżni i rowerków. Czemu by nie założyć po prostu butów i odcinek który poświęcamy na dojazd na nasza siłownię przeznaczyć na bieg lub pojeździć na rowerze lub rolkach. Dużym plusem maszyn jest to, ze wyznacza nam stałe tempo i mamy mniejsza szansa na to, zę będziemy oszukiwać podczas biegu w terenie,ale trochę samodyscypliny albo inwestycja w jakiś prosty miernik prędkości ( zamiast karnetu na siłownie) i problem rozwiązany. A na dodatek poruszamy się na zewnątrz, wiec nasz organizm czerpie ze świeżego powietrza.

Co może jeszcze nam pomóc w utracie zbędnych kilogramów? Tak na prawde każda czynność fizyczna. Bardzo dobrym sposobem jest gra w piłkę nożna. W czasie meczu przeważnie biegamy porównywalnie do wykonywania jakiegoś interwału. Mieszamy szybkie akcje z wolnym truchtem i gra defensywną. Więc mamy wyśmienitą altenratwę dla zwykłego nudnego interwału. Wystarczy zagrać solidnie 2x po 20 min i mamy już kilka kilogramów w dół .

Piłka nie koniecznie może przekonać kobiety. Więc mamy też coś dla was. Zbliża się lato, na plażach przeważnie są pola do gry w siatkówkę. Jest to też super sposób na pozybcie się kliogramów. Tylko tak jak w przypadku piłki czy siłowni, musimy robic to z sercem aby dało nam efekt. Stanie w miejscu i czekanie az piłka podleci w naszym kierunki nie pomoze nam w uzyskaniu odpownich efektów.

Co jesze? Jest na prawde wiele dyscyplin która może wykonywać każdy i wspomoże nam to utratę zbędnych kilogramów, najlepiej jest znaleźć coś co będzie nam sprawiało przyjemność a przy okazji da nam rezultaty. Ostatnio co raz modniejszy stał się „pol dance”, dość często kojarzony przez kobiety negatywnie. Jednak nie każda kobieta która trenuje pol dance musi pracować w klubach tego typu. Pol dance jest naprawdę ciężką dyscipliną dzięki której kobiety i nie tylko mogą wzmocnić swoje ciało a nabrać naprawdę fajnej figury. Przy odpowinim treningu na pewno tez uda się zgubic zbędne kilogramy.

Robiać małe podsuwanie, naprawdę każda czynność fizyczna wykonywana solidnie, da nam efekty, nie musimy koniecznie iść na siłownię aby zgubić kilogramy. Jeśli naprawdę przychodzi nam to z wielkim trudem czemy by nie zapisać się na coś innego? Squash,pływanie,rugby,piłka nożna, łyżwiarstwo, koszykówka, football amerykański,sztuki walki, taniec,gimnastyka,rower, rolki, deskorolka…. Sposóbw jest na prawde o wiele więcej, wszystko zależy od nas, jak do tego podjedziemy i ile damy od siebie aby zgubić zbędny balast.

Pomocna suplementacja:

Pamiętajcie, iż cześć suplementów obecnych na rynku polskim idealnie pasuje przy dietach osób nietrenujących. Berberyna suplement XXI wieku który zrewolucjonizował dietetykę klinicza! Suplement ten przede wszystkim obniża poziom cukru we krwi działając podobnie jak lek metformina. Dzieki stosowaniu 1 kaps przed treningiem możemy smiało wyregulować cukier w taki sposób by mieć stałą podaż energii i zminimalizować odkładanie się tkanki tłuszczowej.
Forskolina niesamowite zioło które maksymalnie przyspiesza przemiane materii. Idealne dla osób nietrenujących albo trenujących niewiele. Pomoże odmłodzić wiek metaboliczny o pare lat.

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Top