Jak uzyskać piękny biust (piersi) naturalnymi sposobami

Shares
Read Carefully

Kobiece piękno jest kombinacją kilku czynników, a jedną z nich są Piersi (biust). Opadająca para piersi może poważnie podważyć piękno kobiety. Każda kobieta chce mieć idealnie ukształtowaną pierś na każdym etapie życia. Niestety nie jest to możliwe w wielu przypadkach. Kiedy kobieta osiąga wiek 40 lat,  piersi zaczynają znacznie zmieniać swoje kształty. Ta sytuacja może wystąpić  młodszym wieku. Za inne czynniki zwiotczenia piersi może być karmienie piersią, złe odżywianie, ciąża, szybkie odchudzanie, przyrost masy ciała, starzenie się, noszenie złego stanika, menopauza itp.

Nie ma treningu na ziemi, który podniesie twoje piersi. Jest tak głównie dlatego, że ćwiczenia działają tylko na mięśnie, a nie na zwiotczałą skórę.

ALE! Operacja nie jest jedynym sposobem na pokonanie grawitacji.

Obecnie istnieje wiele metod, które mogą podnieść piersi. Jednak najczęściej stosowaną metodą jest operacja piersi. Ale to bardzo kosztowna sprawa. Ponadto mogą wystąpić nieprzyjemne efekty operacji piersi. Istnieją naturalne metody, które można adoptować w domu. Te domowe środki zaradcze są dość skuteczne.

Składniki :
Witamina E -3 kaps dziennie

– czysty miód – 1 łyżeczka
– Jedno białko jaja kurzego
– Jedna miska

Instrukcje: weź miskę i dodaj jedną łyżeczkę miodu i jedno jajko białe witamine E łykaj 3x dziennie po 1 taab. Wszystkie składniki dobrze wymieszaj, aby uzyskać pastę. Zastosuj tę pastę na pełne piersi i delikatnie masuj pierś przez 3 do 5 minut i poczekaj na wchłonięcie. Po zaabsorbowaniu nosić stary, swobodny biustonosz. Upewnij się, że zwiążesz go tak, jak dobrze się czujesz i nosisz ten biustonosz co najmniej od 30 do 40 minut.

Teraz umyj swoje piersi letnią wodą. Rób to codziennie; zobaczycie dobry wynik w ciągu tygodnia.

Ważna uwaga: Zawsze należy przygotować świeżą pastę przed jej nałożeniem. Brak limitu czasu na zastosowanie tej pasty. Możesz użyć raz lub dwa razy lub trzykrotnie (to zależy od ciebie). Kobiety karmiące piersią nie mogą używać tego środka. Kobiety w ciąży również unikają stosowania tego środka. To lekarstwo nie na zmniejszenie rozmiaru piersi, tylko na zaciśnięcie i podniesienie piersi.

Jeśli pojawią się grudki i tkliwość sutków, skonsultuj się z lekarzem, aby potwierdzić obecność zmian włóknisto-torycznych, a także aby ustalić możliwe korzyści z zażywania witaminy E.

Ok, powiedzmy, że stosujesz te naturalne środki, ale mimo to brakuje ćwiczeń. Zobacz poniżej 3 ćwiczenia, które naprawdę mogą sprawić, że twój cycek znów będzie wspaniały, jeszcze bardziej perwersyjny!

1. Ćwiczenie

Jak to zrobić: Naciśnij małą piłkę na placu zabaw (lub małą szwajcarską piłkę) między dłońmi. (Nie rób tego, po prostu ściśnij dłonie i postępuj dalej.) Przyjmij szerokie stanowisko z palcami wskazującymi około 45 stopni na zewnątrz. Zegnij kolana i łokcie o 90 stopni i przyłóż piłkę do klatki piersiowej, wykonując ruchy mięśni piersiowych, aby uścisnąć dłonie. Rozciągnij ramiona, aby wyciągnąć piłkę prosto do góry, gdy wyciągasz kolana, aby podejść do połowy, a następnie ściśnij piłkę między dłońmi, gdy zginasz kolana z powrotem pod kątem 90 stopni. Podnieś puls, gdy wrócisz z powrotem do wysokości klatki piersiowej, aby ukończyć jeden powtórzenie. (Powinnaś odczuwać ~ * bonusowe spalanie * ~ w tyłku i udach).

 

2. Ćwiczenie 2x

Jak to zrobić: Chwyć jeden hantle w każdej ręce i zająć szerokie stanowisko z palcami wskazującymi około 45 stopni na zewnątrz. Zegnij kolana i łokcie pod kątem około 90 stopni i przynieś ciężarki na boki z dłońmi skierowanymi do przodu, nadgarstkami ułożonymi na łokciach. Z tej pozycji zacznij angażować mięśnie klatki piersiowej, by ścisnąć ręce przed ciałem. Puść za pomocą kontroli, aby ukończyć jedną powtórzeń, pozostając nisko przez cały czas, aby sięgnąć po tyłek i uda.

3. Ćwiczenie 3x

Jak to zrobić: Usiądź na macie z wyciągniętymi nogami, wyprostowanymi palcami u nóg i kulą do zabawy lub zwiniętą matą za dolnym oparciem, aby uzyskać wsparcie. Chwyć jeden hantel w każdej ręce i wyciągnij ręce przed siebie na wysokości ramion z dłońmi skierowanymi do góry. Odchyl się o około 45 stopni. Z tej pozycji otwórz prawą rękę na prawą stronę, przekręcając od pasa, aż ciężarki będą jak najdalej od siebie oddalone. Zaangażuj mięśnie klatki piersiowej, przenosząc ciężar z powrotem do pozycji wyjściowej, aby wykonać jedno powtórzenie. Kontynuuj przez 30 sekund, a następnie przełączaj strony, tym razem otwierając w lewo.

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Top