Dowiedz się, jak ćwiczenia cardio mogą pomóc w budowaniu mięśni!

Shares
Read Carefully

Udowodniono medycznie, że regularne ćwiczenia sercowo-naczyniowe znacznie poprawiają sen, wzmacniają kości, zwiększają ogólny poziom energii, poprawiają trawienie, wzmacniają zarówno płuca, jak i serce, poprawiają ogólny krążenie i wrażliwość na insulinę. Co więcej, ćwiczenia cardio pomagają w eliminacji gromadzonego kwasu mlekowego z organizmu i wspomagają przyrost mięśni.

Uczucie “pieczenia”, które odczuwasz po intensywnym treningu, to tak naprawdę wzrost kwasu mlekowego w mięśniach. Nadmiar kwasu mlekowego może spowolnić czas regeneracji, a także może powodować ból mięśni. Cardio jest świetne, ponieważ powoduje utlenianie toksycznych związków, poprawia krążenie krwi, a tym samym wspomaganie układu krążenia w organizmie w procesie płukania kwasu mlekowego, który szybko się zwiększa podczas treningu.

Sumując liczne korzyści, jakie możesz uzyskać ze wspólnego wysiłku cardio (zwiększona energia, lepsze wchłanianie ważnych składników odżywczych, usuwanie toksyn z organizmu, zwiększona zdolność do pracy itd.) Możesz zobaczyć, dlaczego regularne ćwiczenia cardio są tak samo ważne jak trening siłowy w twoim dążeniu do wzmocnienia mięśni. Wykonując ćwiczenia sercowo-naczyniowe, tworzysz optymalne środowisko do budowania mięśni.

Dobrym połączeniem do budowania mięśni byłby intensywny trening siłowy, podczas którego kwas mlekowy narastałby i wyzwalałby uwalnianie hormonu wzrostu, a następnie sesję wysiłkową o mniejszej intensywności.

Oto kilka rad dotyczących treningu cardio:

  • Powinieneś robić cardio co najmniej trzy razy w tygodniu przez co najmniej 20 minut na trening.
  • Określ swoje “docelowe” tętno, w którym chcesz mieć swoje tętno podczas treningów. Zrób to przez: (1) odjęcie wieku od 220, (2) Wzięcie tej liczby i jej pomnożenie przez 0,65, aby znaleźć swoją niską docelową stawkę, oraz (3) pomnożenie tej samej wartości przez 0.8, aby znaleźć swój górny stawka docelowa.
  • Kup monitor pracy serca. Niektóre są noszone na nadgarstku, a inne noszone na bicepsach. Pozwoli Ci to śledzić tętno, dzięki czemu będziesz mógł upewnić się, że jesteś w strefie docelowej podczas ćwiczeń i jeśli to konieczne, dokonasz korekty.
  • Ciesz się treningami cardio, wybierając coś, co naprawdę lubisz. Wypróbuj kilka rzeczy, takich jak spacery, aerobik, pływanie, kick-boxing, wioślarstwo – wszystko, co wpływa na tętno.
  •  Twoje ciało spali taką samą liczbę kalorii z określoną częstością akcji serca, niezależnie od tego, czy jeździsz rowerem treningowym, używasz maszyny imitującej schody, czy wędrujesz po lesie, nie ma to znaczenia w kategoriach rzeczywistych wyników. Nieważne, jakiego typu cardio używasz, o ile pracujesz wystarczająco ciężko.

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Top