Ćwiczenia na gigantyczny biceps 

Shares
Read Carefully

Biceps

Biceps składa się z dwóch głów: długiej i krótkiej. Ta pierwsza tworzy zewnętrzną część mięśnia, podczas gdy druga znajduje się w wewnętrznej części mięśnia, zapewniając jej grubość. Grubość mięśnia daje im imponujący wygląd.

Bardzo dobrym ćwiczeniem na wysoki biceps jest trening na bramie. w którym stoisz prosto z wyciągniętymi rękoma tak by ciało przypominało literę T i ściągaj linki wyciągu górnego uginając łokcie tak by były blisko twojej głowy rób to powoli licząc 2 sekundy ruch w kierunku głowy i 3 sekundy w kierunku wyciągu.

“Wewnętrzna głowa” – trening Bicepsa

  • uginanie ramion ze sztangą stojąc prosto – ręce na szerokości barków. ruch wykonujemy w ten sposób, iż szybko podnosimy i 4 sekundy opuszczamy. 5 serii po 8 powtórzeń

  • uginanie łokci jednorącz na modlitewniku ze sztangielką – wykonujemy 2 sekundy podnoszenia i 3 sekundy opuszczania w końcowej fazie podnoszenia musimy mocno spiąć biceps 4 serie po 8 powtórzeń

  • uginanie łokci o kolano (ulubione ćwiczenie Arnolda) 3 serie po 8 powtórzeń analogicznie do powyższego ćwiczenia

Czas

Powinieneś ograniczyć ciężar, który podnosisz, ponieważ większe ciężary mogą kusić cię do używania ramion i nóg jako wsparcia. Z tego powodu wykonuj cięższe ćwiczenia, takie jak hantle i sztangi, zanim zaczniesz ćwiczyć wielostawowe, aby jak najlepiej wykorzystać przeciążenie, które umieszczasz na bicepsach. Wykonaj wysoką intensywność, aby wykończyć zmęczone mięśnie.

Funkcja

Obie głowy pochodzą z łopatki. Podczas gdy długa głowa zaczyna się z tyłu łopatki, krótka głowa zaczyna się od przodu. Dwie głowy łączą się, tworząc jedno ścięgno, które jest przymocowane do promienia, zapewniając zgięcie i supinację (huśtawkę). Umieszczając ramiona przed korpusem lub na boki podczas wykonywania ćwiczeń, skupiaj się na krótkiej głowie.

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Top